Συνεργαζόμαστε με Ελληνικές εταιρείες ρούχων από το 1992


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ -  ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΊΌΝΤΩΝ

Βάση του Ν. 2251/1994 οι χρήστες έχουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης χωρίς οποιαδήποτε αιτιολόγηση για αγορές από απόσταση μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση των προϊόντων χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Η αίτηση της υπαναχώρησης προς το κατάστημά μας πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά ή γραπτώς και τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, εντός της κλειστής συσκευασίας τους, με όλες τις ετικέτες και ταμπελάκια καθώς και την απόδειξη αγοράς.

Το τυχόν πρόσθετο κόστος αποστολής και αντικαταβολής δεν επιστρέφεται αν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία.

Η επιστροφή του κόστους των προϊόντων γίνεται απο την εταιρία με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκέινα που οι χρήστες χρησιμοποίησαν για την αρχική συναλλαγή εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής, εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα και γίνει έλεγχος για την κατάστασή τους εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που τα προϊόντα ή συνοδευτικά αυτών επιστραφούν ελλειπή ή με σημάδια μεταχείρισης, μερικής ή ολικής φθοράς δε γίνονται δεκτές οι αλλαγές. Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε προϊόντα τα οποία είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής όπως εσώρουχα, μαγιό, κάλτσες και καλσόν.

Σε περίπτωση που οι χρήστες επιθυμούν αλλαγή/αντικατάσταση των προϊόντων επικοινωνούν είτε με email στο [email protected] είτε τηλεφωνικά και δηλώνουν το λόγο επιστροφής, τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό των/του προϊόντων/ος που θελουν να αλλάξουν/αντικαταστήσουν. Οι χρήστες έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αλλαγή/αντικατάσταση εντός 20 ημερολογιακών ημερών απο την παραλαβή της παραγγελίας τους και εντος της ιδιας σεζόν(ήτοι Σεπτέμβριος – Φεβρουάριος και Μάρτιος - Αύγουστος). Η εταιρία δηλώνει ότι δεν γίνεται αλλάγη σε ρούχα με εσώρουχα ένω είναι εφικτή η αλλάγη εσωρούχων με ρούχα. Τα προϊόντα προς αλλαγή/αντικατάσταση  θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση με όλες τις ετικέτες και ταμπελάκια , την απόδειξη αγοράς και φυσικά σε καμία περίπτωση να μην έχουν πληθεί. Σε περίπτωση που η εταιρία κατα την παραλαβή των προϊόντων προς αλλαγή/αντικατάσταση διαπιστώσει οποιαδήποτε στοιχεία ελλειπή τότε έχει καθέ δικαίωμα να μην προχωρήσει στην αλλαγή/αντικατάσταση. Οι χρήστες θα ειδοποιηθούν απο την εταρία σε περίπτωση που τα προϊοντα κριθούν ακατάλληλα σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους για αλλαγή/αντικατάσταση για τη διαδικασία επιστροφής.  

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψτε κάποιο προϊόν, τα έξοδα επιστροφής και αποστολής νέου προϊόντος βαρύνουν αποκλειστικα τον πελάτη. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία του καταστήματος. Η επιστροφή/αλλαγή γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο αφου ελεχθεί και αποδειχθεί ελαττωματκό το προϊόν. Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων βαραίνουν την εταιρία. Η εταιρία επιστρέφει το χρηματικό ποσό του ελαττωματικού προϊόντος στον πελάτη εντος 10 ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα της επιστροφής ή αντικαθιστά με νέο άρτιο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας(ανάλογα την επιθυμία του πελάτη)

Παρακαλούμε ο πελάτης να φροντίσει να συσκευάσει το προϊόν όσο καλύτερα μπορεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα του δοθούν από το κατάστημα. Κατά την διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα το προϊόν ταξιδεύει με ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ευθύνεται ο ίδιος για την οποιαδήποτε φθορά που μπορεί να υποστεί το προϊόν κατά την διάρκεια της επιστροφής.


Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας!